M

Tänk att du skulle ha fyllt 26 år igår.
Istället har du varit borta,
 i fyra och ett halvt år.
Död.

Jag kommer aldrig att glömma den dagen,
aldrig förstå varför den kom.
En del av mig hoppas fortfarande på att vakna upp,
och inse att det bara var en hemsk dröm

Jag trodde aldrig att jag skulle lära mig att leva
med saknaden efter dig.
Men den dagen kom visst den också,
fastän den aldrig borde ha gjort det

Jag vet att jag klarar mig på något konstigt sätt
även utan dig här.
Men det betyder inte att jag aldrig kommer glömma,
aldrig kommer sluta sakna dig

För jag saknar dig.
Gud ska veta hur mycket jag saknar dig.
Varje dag lite mer.
Kom tillbaks, lilla fågel blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0