kort uppdatering

Hey folks, jag lever! Vädret har inte varit det bästa, men jag har hunnit skrapa ihop hyfsat med timmar ändå.. Har jag tur kommer jag hem i slutet på nästa vecka!

ungdoms-DM

"Vad menar du med att åka till Arvidsjaur? Jag gick just in för
att skriva att du skall flyga UDM på Finspång nästa lördag.
"

Surt, får väl hoppas på bra väder så att det går fort i Jauret.. Och på tal om Jauret så vet jag inte om/när jag får internet, men ni kan ju alltid skicka ett sms eller ringa om ni vill något!

back and alive people

Tillbaka i Sverige efter en härlig vecka på Malta, det var hur soft som helst! Hyrde en lägenhet som låg precis brevid havet. 38C i luften och 28C i vattnet i princip varje dag, inte helt fel. Låg mest och softade på stranden så lite färg har jag hunnit få. Annars for till Sliema för lite shopping en dag och så for vi över till Gozo och åkte till Dwejra och Azur Window en annan. Återkommer med lite bilder någon dag, och för er som undrar far jag upp till Arvidsjaur på onsdag igen..

RSS 2.0