långledigt

Berättade jag att jag har varit ledig sedan lunch i torsdags? Det har jag i alla fall, hur skönt som helst. Felicia och barnen har varit och hälsat på släktingar, och Andrew har varit lite här och där. Lungt och skönt för min del i alla fall. Följde med Dan och tjejerna till Gore i torsdags eftermiddag, annars har jag i princip bara läst, kollat någon film och räknat löv, soft. For in en sväng till Gore idag på eftermiddagen också och simmade; 1250 meter.

Henry fyllde fem idag, gav honom ett pre-baseball-set (i skumgummi - säkerheten först! ^^) samt en ny Pettson-bok. Det hela innebär även att han imorgon börjar skolan på heltid och det numera bara kommer vara jag och Caroline om dagarna, hårt liv. Hoppas allt är kalas där hemma, peace and peas folks!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet! Hur ska jag kunna prata med dig?^^ allt bra annars?

2009-03-19 @ 08:37:30
Postat av: Anneli

Saknar dig en limpa:)

2009-03-19 @ 14:51:18
Postat av: lina

miss you!!

2009-03-26 @ 09:54:14
URL: http://linaelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0