hej

Jag lever, allt ar bra och livet leker. Charlie och jag har overlevt fem veckor tillsammans och det fungerar bra. For tillfallet befinner jag mig i Bannockburn hos Elin for fjarde veckan i rad, sweet as bro! Biljard ikvall med Mandy. For er som inte laser resdagboken (sanna-karlsson) kan jag beratta att forrforra helgen var vi tre pa roadtrip upp till Nelson och Wellington. Wee-wee's the best car ever, we had an awesome time and everyone survived, haha. Saker man aldrig kommer glomma.. Nu ska jag vara lite social. Inget internet pa farmen an men mobilen fungerar fortfarande som Plattis upptackte for tidigt i morse, haha forlat! Hoppas att allt ar fint med er, saknar er alla!



Kommentarer
Postat av: Plattis

När man får ett så trevligt och efterlängtat sms så gör det ingenting att klockan inte ens slagit 6 på morgonen än! ;P

2009-06-06 @ 15:17:32
URL: http://mizzitch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0