framme!

Hej folket! Känns som det vore dags för en lite längre uppdatering här nu. Kom som sagt fram till Auckland vid lunch i onsdags, tog lite drygt en timme att ta sig genom Customs. Kicki från förmedligen mötte mig på flygplatsen och vi for till hotellet och träffade några andra au parier, dock skulle alla vara uppe på norra ön. Hade orientation course till fredagen, och sen var det dags att hoppa på planet till Christchurch och därefter Queenstown. Inflygningen till Qtwn var nog den coolaste jag varit med om hittills, med höga berg på båda sidorna.

Felicia och barnen kom och mötte mig på flygplatsen och vi åkte hem till dem. Hände inte mycket mer spännande den dagen, var ganska sent när vi kom hem. De fick sina presenter, Pettsson och Pippi har gjort succé down under ^^ Igår var det typ 30-35 grader varmt, och vi gjorde en liten utflykt till Mataura river som delvis går genom deras farm! Caroline är typ the sweetest; "I'm going to put sunblock on your forhead because I don't want you to get cancer, that's not very good!" ^^
Naturen här är så sjukt vackert här att det inte går att förklara. Kommer lite bilder snart, men dem gör inte verkligheten rättvis. Jag sitter i min lilla stuga med en Cessna 180 strax utanför fönstret samtidigt som solen håller på att gå ned över farmen och bergen i horisonten. Jag blir lika förvånad varje gång jag tittar ut, för det känns som att mitt minne av utsikten är en förfinad bild av verkligheten. Kan det verkligen vara så vackert? Det är så mycket vackrare.

Nu ska jag sova, peace and peas folks!
Och hej då Hannah, hoppas allt är bra! ^^

Kommentarer
Postat av: Tessan

siddu you happy s*n of -piiiip-..... :P

2009-01-25 @ 16:40:56
URL: http://segelflygarinnan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som du mår gott:)

Kort??

2009-01-26 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0