tre

Idag är sista dagen på Telia, i alla fall för den här gången. Bjöd i alla fall på min egengjorda tårta, den uppskattades och var ätlig, tur det! Känns ganska vemodigt och sentimentalt just nu. Även om jag tror att det kommer bli ett toppenår på Nya Zeeland kommer jag ändå att sakna Telia-livet Det här är jobbigare än jag trodde. Mina och Linas lite smågalna påhitt. Tack för den här tiden. Jag trodde inte att vi skulle ha så här kul och komma så bra överens soms vi har gjort. Och tänk att någon skulle gilla mina musiktips! Du är bäst, stå på dig (inga tomater!), och du ska veta att jag kommer sakna dig! Och Anneli, du är underbar och det vet du, kommer sakna dig också! Gud, nu känner man sig lagom sentimental. Nu ska jag jobba min sista timme och sedan städa skrivbordet. Tre dagar kvar. Om 72 timmar och 30 minuter sitter jag på planet till London. Shit, tiden går fort nu. Peace and peas folks!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nu vet jag att jag är underbar:) Du är attans suverän du oxå.. Kommer tänka på dig på måndag. Kram

2009-01-16 @ 22:14:01
Postat av: lina.

jag känner mig ensam utan dig. bläää! men lycka till nu, du kommer att få en så himla underbar tid! jag hoppas vi hörs snart, jag väntar vid msn! tack för chokladen och den blåa lappen. jag saknar dig redan!! blää..

2009-01-19 @ 10:51:54
URL: http://linaelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0