tio

Att hitta fram till Linköping igår gick faktiskt relativt smärtfritt. Fick lite problem då de byggde om rondellen jag skulle svänga i, så jag fick vända tillbaka. Gör om, gör rätt liksom. Undersökningen gick däremot utan problem, så nu är i alla fall mitt medical förnyat och plånboken en tusenlapp fattigare. När jag kom hem hade dessutom min reklamerade mobil återkommit, men självklart inte utan problem då de skickade fel färg, så dagen har ägnats åt att ringa fram och tillbaka mellan Nokias och Prispress kundsupport flertalet gånger utan speciellt mycket framgång, men nu har den senare av dem stängt så jag vet i alla fall vad jag ska göra på måndag... Humöret är nära botten, men börjar vända tack vare positivt tänkande; det finns faktiskt ingenting mer jag kan göra åt det idag, mp3:n är på rätt humör och spelar bara bra musik och dessutom har jag faktiskt hittat en clementin! Ljuset i tunneln idag är inget tåg utan kvällens utgång, det kommer nog bli askalas med tanke på sällskapet! Dessutom är det bara tio dagar kvar nu. 10! Läskigt, men det blir nog bra tillslut det med. Peace and peas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0