sex

Vissa dagar går det bättre än andra. Ringde Nokia igen för typ hundrade gången. Fick prata med en norrlänsk kille, vad kan gå fel då liksom? Inte mycket, men det hann bli lagom rörigt innan allt var klart. Nu är i alla fall allting löst och de skickar en ny, brun, N78 idag som jag förhoppningsvis hinner få tills fredag. Jag skickar tillbaka den i blandade färger som jag fick och kommer dessutom få med ett större minneskort som kompensation för den fraktkostnaden. Det är najs. Slutet gott, allting gott liksom. Jag har även bokat klipptid samt varit på Forex och beställt pengar. Check, check, check. Six days, counting down. Börja packa lite ikväll kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0