noll!

Idag är dagen Sanna tar ett litet kliv på ett flygplan som tar henne runt stora världen. Typ. För er som är intresserade avgår planet från Arlanda vid 16:05 idag, Heathrow därefter, vidare mot Hong Kong och sedan Auckland. 27 timmars flygtid; yey! Väl i AKL blir det två dagars orienteringskurs med bla första hjälpen och lite sådant, och på fredag vid 14:00 lyfter planet från Auckland, via Christchurch och så ned till Queenstown där jag kommer träffa familjen Bowmar för första gången. Nervös? Är himlen blå liksom?! Dock börjar tröttheten ta över nu, känns som det är tusen saker kvar att fixa, men egentligen är det nog inte så mycket kvar. Kommer jag någonsin lära mig att börja packa i tid, och inte sista minuten? Nä, nu ska jag ladda GoGear:en med lite skön musik, sedan blir det sängen. Vi hörs down under, peace and peas folks, ta hand om er!

Förövrigt kommer jag inte kunna nås på mitt ordinarie mobilnummer då det blev billigare att skaffa Telenor. Dessutom har jag även skapat en resdagbok, som i första hand är tänkt till föräldrar och nyfikna släktingar som inte hör hemma på SanQaida, men ni är givetvis välkomna att läsa och kommentera där också!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åååh, siddu ha det så roligt!! :D Kommer sakna dig siddu!

2009-01-19 @ 09:15:49
URL: http://segelflygarinnan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag sa ju aldrig hej då till dej :O så jag gör det här istället , ha det så bra där borta på andra sidan jorden nu och festa inte för mycke med fåren :P .

Kram Hannah .

2009-01-20 @ 13:42:52
Postat av: Anneli

HUr går det? Tack för messet att du hamnat i Auckland:) En smula avis vid tanken på massa plusgrader när jag tittade ut mot ett grått kyligt minusland..

Du fattades på Telia i måndags. PLatsen är alldeles tom..

Kramar

2009-01-21 @ 19:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0