fem

Idag blev det halvdag på jobbet och packning på eftermiddagen. Började med att ta bort en tredjedel av det jag tänkt ta med och lade sedan ner det i väskan. Och visst rymdes det. Dock vägde väskan ett par kilo över tjugo (som är gränsen), och då var inte ens alla småsaker nedpackade. Packa upp, rensa ur och packa i. Efter det kom det i alla fall ned på 16 kg kläder och skor, lär väl bli en rensning till innan den slutgilltiga packningen. Men just nu är jag så trött på allt som har med packning att göra, att jag funderar på att ta med 10 par gummistövlar istället enbart för att det blir tjugo kilo och man slipper fundera, men det kanske blir lite för kallt om man ska gå ute och sen har jag inte heller 10 par gummistövlar. Handbagaget (á 7 kg) var också kul att provpacka (märk ironin). Visste ni att en väska innehållande ett stycke bärbar dator, två ganska tjocka böcker och ett flyg-headset med tillhörande fodral tillsammans vägen 6.5 kg? Men i alla fall. Mitt internationella körkort, nya SIM-kortet och Thomas Sabo-berlockerna kom idag, så det är avcheckat. Nu ska jag på promenad med killen, peace and peas!

Kommentarer
Postat av: Bella

oj jag förstår att packningen är svår! Gud det är så coolt att du ska så långt bort!

2009-01-14 @ 18:21:39
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Malin

hehe japp de gör ja :P jag kommer sakna dej oxå..

2009-01-15 @ 15:12:01
URL: http://spritemalin. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0