elva

Igår for jag, Fille och Matilda till Tropicariet, askalas! Vi gick igenom hela uställningen två gånger och klappade rockorna i säkert en halvtimma innan de fått nog. Dessutom hittade vi Nemo och Maja-Piraya, och jag har köpt en liten resekamrat i form av en pingvin som numera heter Mafi. Idag är det jobb, igen, men det blir halvdag för jag ska iväg till Linköping för min flygläkarundersökning. Det ska bli spännande att försöka hitta dit, jag har insett att jag har noll koll gällande Linköping, men jag vet att mottagningen ligger på andra sidan parken brevid järnvägsstationen, vi får väl se hur det går helt enkelt...


Kommentarer
Postat av: Bella

oh min lilla stad!!

2009-01-08 @ 15:46:02
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0