roadtripp number two

Jag och Elin hade en trevlig lite roadtrip ner till Invercargill i lördags. Vädret var inte det bästa, men inte mycket att göra åt den saken. Stannade till i Gore på vägen ner för lunch, hade tänkt titta in på festivalen men vädret gjorde det ganska dött så vi for vidare istället. Hittade till vårat hostel utan att köra fel vilket var ganska imponerande. Billigt och bra för en natt, men inget ställe att stanna på en längre tid är nog en bra sammanfattning av det stället. Utgång på kvällen vilket blev ganska lyckat med en del nya kontakter. På söndagen for vi ner till Bluff och tittade på havet. Hade tänkt bada men vädret var ganska hopplöst så vi övergav den idén ganska snabbt och drog oss vidare tillbaka hem istället.

Mycket jobb den här veckan då det kommer besökare och jag ska jobba även helgen. Yey. Har i alla fall ledigt imorgon förmiddag vilket ska bli skönt! Är jag inte allt för lat kommer jag se till att komma upp hyfsat och finnas på msn om någon är intresserad, 12h tidsskillnad påverkar kontaktlistan på msn ganska märkbart och det är allt för många jag saknar att prata med. Hoppas ni har det kalas i alla fall, peace and peas folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0