"i'm gonna have big boobies when i grow up!"

Och helt plötsligt var det fredag, känns som att veckorna försvinner iväg ganska fort. I tisdags for vi till Gore på simskola, i onsdags hade vi picknick i trädgården och igår var min första dag ensam med barnen då Felicia var på kurs. Allt gick bra och barnen lever! Idag fick jag en ledig förmiddag då Fliss och barnen är på Playcentre, skönt. Rubriken är förövrigt en av Carolines många kommentarer ^^

Imorgon ska jag fara iväg på äventyr! Ska åka till Cromwell (en bit öster om Queenstown) och hälsa på en annan au pair som jobbar där. Kommer nog bli riktigt kul, och skönt att få komma till civilisationen en sväng. Är dock lite orolig för bilresan till Queenstown där vi ska mötas. Nog för att jag har kört barnen ensam den där milen till Balfour men nu är det lite längre, 15-20 mil, och det kommer definitivt vara mer bilar på vägen. Sen hittar jag inte riktigt heller, och vi vet ju hur det brukar gå med min kartläsning. Parkering med högerstyrning kommer också bli intressant. Haha, nä, det kommer säkert gå bra. Andas in och ut och ta det lungt, ni får alla detaljer när jag är tillbaka på farmen igen. Ha en kalashelg, peace and peas!

Kommentarer
Postat av: Plattis

Kom ihåg att svänga rätt på rätt ställe nu! XD

2009-02-13 @ 10:53:24
URL: http://mizzitch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0