det här kunde varit en färgglad notislapp

Hade det varit en vanlig måndagsmorgon i Sverige då klockan nyss passerat kvart i nio, skulle jag varit på Telia just nu. Jag skulle tagit fram mitt notisblock, skrivit "Dent May & His Magnificent Ukulele - Oh, Paris!" på den översta lappen, sträckt mig över skrivbordet och gett den till Lina. Det är inte vanliga måndagsmorgonar på Telia som gäller längre. Det är måndagskväll på Nya Zeeland och idag har jag och barnen tillbringat förmiddagen Playcentre. Jag har för första gången kört en högerstyrd, manuellt växlad bil utan vuxet sällskap på allmän väg. Snart är det dags för mig att krypa ner i sängen och läsa vidare i min bok innan jag somnar. Men det kunde ha varit en alldeles vanlig måndagsmorgon på Telia just nu så vi kan ju låtsas. Varsågod Lina, här får du en färgglad notislapp:


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, är det sånt här ni sysslade med på jobbet? ^^

2009-02-09 @ 09:47:29
Postat av: Frida

Tack så mycket! :)

2009-02-10 @ 07:32:39
URL: http://friida.webblogg.se/
Postat av: lina.

ohhh tack så mycket. nu kommer jag att spela denna om och om igen!! jippiiiiieeeee! jag saknar alla vanliga måndags morgonar, även fast det är onsdag idag. fast onsdagsmorgonar är förmodligen bättre än måndagsmorgonar. eller jag vet inte, jag saknar alla vardagsmorgonar!

2009-02-11 @ 13:58:55
URL: http://linaelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0