SE-IHI

Som vanligt kommer inte uppdateringarna lika ofta som de borde, men de kommer i alla fall! Veckorna flyter förbi som vanligt; jobbar på dagarna och Remus-promenader på kvällarna. I helgen var det öppethus på segelflygklubben, så jag har mest varit där, dock blev det inget fluget. Det blev det däremot igår,  men motor. Var förbi NAFK och fick en liten introduktion i klubben samt en kort flygtur i SE-IHI med en av lärarna. Flög från Norrköping, över Söderköping (så om det var någon som såg en liten Cessna vid halv fyra-fyra tiden så var det jag!) och sen bort till Stegeborg för en inflygning på fältet där och så tillbaka igen samma väg. Tog ganska precis en halvtimme fram och tillbaka. Nu väntar jag bara på att få godkänt medlemskap och betala avgiften så kan jag börja flyga lite när jag vill!


Kommentarer
Postat av: Bella

haha sangria-kväll jadu vi kanske kan skippa sangrian men vi kan ju förstöra nån annan dryck nån kväll. Du är välkommen till Linkan när du har tid ju. Jag tar gärna emot besök.

2008-09-18 @ 13:30:42
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0