det går bra nu

Livet går bra just nu, har fått förlängning på Telia tom november och dessutom lönehöjning med 15kr. Sen börjar det hända en himla massa andra saker också, men det får bli ett senare inlägg någon gång framöver.

I helgen var jag barnvakt åt busungarna och det gick bra. De åt till och med maten som jag lagade, visserligen tacos men ändå liksom! Enda lilla missödet var att jag råkade sätta igång billarmet när jag skulle iväg och hämta Peter och Camilla sen på natten, men shit happens ^^

Fille: "Alltså Lovisa och Nora ringer hela tiden, det är asjobbigt!"
Sanna: "Men det är säkert bara för att dom tycker om dig"
Fille: "Det vet jag väl! Jag och Nora är faktiskt ihop, det blev vi på lekplatsen nyss..!"

* * *

Fille: "Jag måste kolla på tjejtjusaren (Sune) och få lite tips! Vet du hur jobbigt det är att springa för livet när alla tjejerna i klassen jagar en?!"

Kommentarer
Postat av: Bella

nu blir man nyfiken vad det är för andra grejer som händer! förresten jag träffade en som visste vem du var. han läser samma som jag fast med tysk inriktning, Mark heter han.

2008-10-03 @ 19:15:43
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Tessan

Ååååh, hela 15 spänn?!?! :D

2008-10-03 @ 20:39:09
Postat av: Bella

han kommer från väst och ni hade träffats på flygintagningarna eller nåt.

2008-10-05 @ 09:42:57
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0