sextiofem

Idag har varit en konstig dag, den har gått jättefort och jättelångsamt samtidigt men nu är det i alla fall bara knappa halvtimmen kvar tills det är helg. Både huvudet och magen är fullt; huvudet av diverse tankar och magen efter thaibuffén som jag och Lina var iväg och åt på lunchen. Hon bjöd mig även på chailatte från Waynes som förmodligen kommer toppa mitt vill ha-begär för den närmsta tiden. Måste även passa på att be om ursäkt för regnet, det är mitt fel eftersom jag bestämde mig för att ha rakt hår idag, och varje gång jag plattar håret så regnar det. Så än en gång; förlåt. Det mest vettiga jag har lyckats göra idag är en skjorta av en tjuga, det säger nog det mesta. Nu vill jag hem.

                                                    

Kommentarer
Postat av: Malin

hej jo de e bara bra:)hur e de sj? Aa de måste vi göra, får bestäma nån dag bara.. jo ja vet ja ska försöka bli lite bättre på o uppdatera:P kram

2008-11-15 @ 10:05:39
URL: http://spritemalin.blogg.se/
Postat av: Plattlugg

måste du räkna ner? man blir ju deprimerad... :(

2008-11-16 @ 12:35:59
URL: http://mizzitch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0