sjuttiofem

Helgen försvann nästan fortare än den kom och idag är det redan tisdag. Fast även om den försvann fort så hann jag ändå med ett och annat; Idol-kväll med systeryster, Stockholm och 50-års kalas som innefattade en liten trevlig kusinträff, samt lite mindre rolig städning av rummet. Men det börjar bli ganska fint och i ordningplockat där nu i alla fall, kul med resultat. Dock står det en hel ouppackad flyttkartong kvar i ett hörn, får väl ta och riva upp den snart också..!

Fast även om veckan nyss börjat längtar jag ändå inte speciellt mycket till helgen än, däremot tills imorgon kväll när jag och Plattlugg ska ha en helkväll med dubbelbio! Vi ska börja med Låt den rätte komma in, och därefter blir det Burn after reading. Ska bli riktigt skoj och kul att träffa Plattis igen, var ju ett tag sen sist!

                                                        
Ps. Idag tror jag att vi får göra ett litet kryss i taket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0