sextiosju

Jag och Lina fortsätter med vårat vardagslyx på jobbet. Inte nog med att vi har utökat vårat tesortiment till hela tre olika smaker med löste (green mango, chai och yogi) samt köpt varsin tesil, så har vi även bokat tid för manikyr nästa onsdag. Mer vardagslyx åt folket! Jag tror jag kommer sakna Telia ganska mycket när jag far härifrån. Kanske inte jobbet i sig, men allt runt omkring; alla trevliga människor men framförallt mina och Linas små galna påhitt som livar upp de annars ganska enformiga dagarna..

Idag efter jobbet ska jag och mamma gå en sväng på stan, köpa med hem thaimat och ha myskväll vid tvn. Både systeryster och paps är nämligen borta så då gäller det att passa på när man får chansen.
                                       

Kommentarer
Postat av: Carro

vi har skaffat ny hund! en liten cairnterriervalp, Buster^^ han är hur söt som helst! jaa, när har du tid för lunch? puss

2008-11-14 @ 09:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0