sextio

Idag har jag gjort något banbrytande; jag och Lina har nämligen varit på manikyr och handmassage, så nu sitter jag här med vita nageltoppar och känner mig allmänt fin. Men just nu längtar jag mest till fredag, inte för att det är just fredag utan för att jag ska fara upp till Emma i Eskilstuna, och astidigt på lördagsmorgonen ska vi sedan bege oss till Skavsta för att flyga över sundet och kanalen och hälsa på Josefin i England. Var länge sedan jag träffade båda två så det ska bli riktigt kul att ses igen. Josefin och jag har nog inte setts på ett halvår om jag tänker efter, eftersom vi gick om varandra hela sommaren och hösten. Men det är det som är bra med bästa vänner, för man vet att dom alltid finns där även om man inte träffas eller pratar varje dag. Så lördagskvällen kommer enligt mina förhoppningar utspelas på en engelsk bar, öl och massa prat. Och även om det inte alls blir så kommer det säkert bli kanon i vilket fall som helst!

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0