about today

Hej dagboken!
Idag har jag sett en ren och haft ihjäl massa mygg.

Det är typ så intressant det är i jauret just nu ^^ Skrev mitt något uppskjutna skolprov i FPP idag, 75% är najs! Imorgon ska jag fara och hälsa på Fredrik i Skellefteå och fira midsommarhelgen där, det ska bli skoj. Vi ska tydligen klä om en flaggstång till en blomsteräng ^^

Nästa helg planerar jag i alla fall att fara söderut! Blir Kent (!!!) och övernattning i Sthlm på lördagen, och så vidare hem till Söderköping på söndagen. Sen blir det jauret en sväng till i augusti för att flyga klart det jag har kvar, ifall ni undrar.
Utgång den 5e någon?!

Rubriken är för övrigt en av The Nationals låtar, helt underbar och vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0