hemma!

Nu är jag nere i söder igen. Resan hem var najs, flög jumpseat i saaben. Kaptenen var finsk med en stor portion humor och styrmannen visade sig bo i Åby och han hade tagit sitt segelcert i Norrköping, sånt är ju lite coolt. Kom hem frammåt ett - halv två på natten och sen upp igen vid sju på lördagsmorgonen för att ta bussen till huvudstaden med systeryster. Gick en stund på stan innan vi for hem till Mia och Patric. Ytterligare lite senare gick vi ut och åt och därefter var det dags för helgens höjdpunkt; Kent.


Konserten var i alla fall helt underbar! De inledde med Stenbrott, klockrent, och hade en ganska bra blandning av gamla och nya låtar. De spelade även en nyskriven låt, Håll ditt huvud högt, och det var kärlek direkt! Den var lite mer lik gamla Kent och inte lika elektronisk som de sista albumen.


På söndageftermiddag for vi hem igen, och jag kan förstå varför många väljer bort tåg även om det är miljövänligare; tåget var nämligen överfullt. Vi var drygt tio personer och två barnvagnar i en avsats mellan två vagnar. Men vi kom ju fram tillslut i alla fall. Fick även min efterlängtade promenad med Remus också, alltid lika mysigt! Dante har växt lite sen sist jag såg honom, han är runt fyra månader nu, så snart får nog han också följa med på våra små äventyr.


Nu ska jag sova, upp tidigt och jobba imorgon.


Kommentarer
Postat av: Bella

Välkommen hem! haha

2008-07-02 @ 16:37:30
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0