hellman, sangria och remus-promenader

Och så här bra gick det att uppdatera oftare, inget vidare med andra ord  ^^  Spelningen var i alla fall riktigt bra! Både bra låtval, mix av egna låtar och covers, och även bra stämning, mysigt och blandat folk. Enda negativa var att man fick lite ont i baken efter en kväll i en kullerstensbacke. Emma fällde dock den sötaste kommentaren när vi var påväg till Knäppingen och blev omåkta av en tjej på rollerblades; "Vilken aktiv lite sak!" Haha, den kom verkligen rakt ifrån hjärtat!

På fredagskvällen träffade jag Bella och Elin en sväng, och det som skulle blivit en glass på Rådhuset, slutade som sangria-kväll på Maritime. Det gick väl som det gick med det med, men trevligt hade vi! På söndagen for jag och mamma in till stan en sväng, införskaffade lite nya kläder samt SATC-boxen.

Annars har det inte hänt så mycket, jobb på dagarna och promenad med Remus på kvällarna. Mötte en äldre man när vi gick vid ån härom dagen, han frågade lite allmänt om vad jag tyckte om Berga och ifall jag gick där, så jag svarade att jag hade gjort det. Och vad säger gubbjäveln då? "Gick du ut nian nu i somras?" Tack liksom, SÅ ung ser jag väl ändå inte ut att vara?! Jag har förövrigt insett att hundtricket är en myt, det enda jag har lyckats få intresserade är gamla gubbar och småbarn...

I eftermiddag styr jag i vilket fall som helst kosan mot Enköping för segelflygläger på Stockholms SFK, det ska bli riktigt skoj! Kommer hem på söndag, så då ska ni få en uppdatering ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0