S <3 Q

Såg nyss klart Natural Born Killers, och oj vad jag älskar Tarantino-filmer! Jag förstår inte hur han kan komma på allting. Allt är så klockrent. Allt är gjort med sådan inlevelse. Skådespelarna är sjukt bra och filmerna är filmade på ett intressant sätt. Allting blandas, och det känns helt rätt när han slänger in animerade sekvenser mitt i allt ihop. Han är ett geni, helt enkelt.

 "When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films'"
                                                                        /Quentin Tarantino

Paps ringde förut, han ville beställa lite skivor från nätet och behövde hjälp;
P: "Vi kan ju kolla Ginza MFL..."
S: "MF vad?"
P: "MFL, med flera, höhö"
S: "Men LOL"
Sen blev han tyst ^^

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är inte alltid lätt för den äldre generationen haha

2008-01-19 @ 01:33:09
Postat av: thomsen

ahaha
*lol*

2008-01-19 @ 03:49:18
URL: http://thomsen.blogg.se
Postat av: Ahå

svar: Åh, tack du! :D
Det är det jag strävar efter, när jag lägger ner flera timmar på skuggor som ändå inte blir som jag vill att de ska bli :P

2008-01-19 @ 06:13:45
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0