ajr igen

I torsdags for familjen upp till Sthlm. Blev en trevlig liten shoppingweekend, och så träffade vi Mia och Patric och fick se deras nya lägenhet. Sen på lördagen blev det till att fara norrut för min del, medans resten av familjen åkte tillbaka hem till Söderköping. Känns konstigt att vara tillbaka här igen, som att man aldrig varit iväg. Men samtidigt är det skönt att ha sitt eget lilla place igen. Och jag saknar någon som lagar mat, städar och tvättar ^^ Men jag kommer ju hem om en månad igen, då blir det Kent!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Miss u already!

2008-01-06 @ 16:16:17
Postat av: Tessan

Och jag saknar en egen lya!! Väntar som bara den på att få flytta..! Puss siddu!

2008-01-06 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0