fyrtiofem

Inte nog med att jag for och flög igår, kvällen bjöd även på ett spontant biobesök med Caroline, helmys och alldeles för länge sedan sist! Vi gick i alla fall och såg Twiligt, som var riktigt bra. Filmen följde det jag hittills läst av boken på ett bra sätt, och den var välgjord samt bjöd på många häftiga scener. Men filmens höjdpunkt var ändå Edward Cullen ( spelad av Robert Pattinson), honom var det inte lätt att släppa blicken från! ^^

 

Idag har däremot varit en allmänt seg dag där det mesta bara känts onödigt. Mobilen for även in på reparation för tredje gången och redan två timmar senare var den "klar" och kort därefter började den krångla igen. Nä, nu ska jag avsluta den här dagen, krypa ner i sängen och fortsätta läsa Twilight. Hoppas på en bättre dag imorgon, det är ju trots allt fredag!

Kommentarer
Postat av: Bella

Oh jag ska se twilight ikväll! Kul att du tyckte bra om den då =)

2008-12-05 @ 12:44:04
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Bella

Nu när jag sett filmen kan jag helt till fullo hålla med dig att det var trevligt att vila ögonen på karln ;)

2008-12-06 @ 11:03:18
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0