tjugosju

Det var bara lite tungt att gå upp i morse när resten av familjen låg kvar och sov, men bara lite. Helgen var i alla fall riktigt trevlig, om än lite kall. Vi sålde hela 67 starter på knappa två dagar och fick tillslut packa ihop för att inte sälja för många, sånt är najs! Träffade även på en massa roligt folk som jag inte sett på länge; dels en massa folk från klubben, Josefin och Emma W kom förbi en sväng och jag träffade även Schroeder och Maria som jag gick med i Jauret, förvånande men kul! Pratade även med lite skönt folk där vi stod, bland annat en äldre man som trodde jag var tjugofyra år och tyckte det var riktigt kul att "dagens ungdommar hittar på så mycket galet" som man aldrig skulle kommit på tanken på under hans ungdom samt en snubbe med elva tusen(!!!) flygtimmar.

Roligaste kommentaren på hela helgen var dock två småtjejer på typ åtta respektive tretton år som gick förbi  där vi stod och fick syn på flygplanet (kan tillägga att vingarna inte var monterade, men ändå):
Yngre: -Är det där en ubåt?
Äldre: - Nä, det är ju en sån där miljöbil, det ser du väl?!

Dagen idag har varit stabil. Mycket skratt och trevliga människor. Josefin var även här en sväng nu på kvällen, så vi snackade mest en massa skit och var ute på promenad med Remus och Dante. Tror nog att Josefin har hittat sin nya kärlek ^^ Imorgon är det i alla fall sista dagen på jobbet innan julledigheten och det ska bli riktigt skönt! Peace and peas folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0