tjugoen

Nu är det bara tre veckor kvar tills jag åker. Tre veckor! Eskilstuna onsdag-torsdag och så Stockholm fredag-söndag, sedan är den här veckan också borta. Vars försvann tiden?! Det är massa saker kvar att fixa; försäkring, visum, flygbiljett från Auckland till Queenstown och internationellt körkort för att bara nämna några, och jag borde börja skriva packningslistor för att ha ett någolunda hum om vad jag ska ha med mig. Men nej. Om tre veckor ganska precis avgår planet från Arlanda mot London, därefter byte och vidare via Hong Kong till Auckland. Det kommer kännas konstigt, men jag hoppas och tror att det kommer bli ett toppenår på andra sidan jorden. Resfebern har börjat göra sig påmind redan nu. Tjugoen dagar kvar. Shit.

Kommentarer
Postat av: Plattlugg

Du får inte åka utan att säga hejdå till mig! ><

2008-12-30 @ 14:49:50
URL: http://mizzitch.webblogg.se/
Postat av: Bella

Oh jag förstår att du är nervig nu!

2008-12-30 @ 15:16:55
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0