nitton

I år har jag:
- Haft ett sjukt bra live-musikår och sett Kent (x3), Thåström, Markus Krunegård, Jakob Hellman, Elin Sigvardsson och Magnus Carlsson (från Weeping Willows)
- Flyttat hem efter mina två förmodligen bästa och ibland värsta år i Arvidsjaur
- Bott tillsammans med fem killar i över en månad
- Lyckats få MVG på projektarbetet trots att datorn krashade och allt försvann dagen innan det skulle in
- Haft mitt körkort i över ett år
- Flugit långnav, själv, tur och retur Arvidsjaur-Sundsvall
- Tagit studenten
- Fått mitt första riktiga jobb
- Lärt känna många nya underbara människor
- Avklarat den där förbannade CPL-teorin
- Flugit in mig på ASK21 (siddu tack för det!) och kurvat om både Discusar och DG1000
- Besökt två nya länder; Malta och England
- Tagit mitt kommerciella flygcertifikat

Nu är det bara vänta och se vad 2009 kommer innehålla, men jag har en känsla av att det kommer bli riktigt bra. Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0