fyrtiosex

Det finns nog ingenting här i livet som får mig att känna mig lika fri och lycklig som flygningen gör. Att sväva omkring där uppe i det blå och bara vara. Ha makten och kontrollen över ett 1 ton tungt fordon hundratals meter över marken. Idag var det äntligen dags att lufta vingarna igen och trots att det var nästan tre månader sedan jag flög sist och typ det mesta gick fel innan jag skulle iväg, så släppe allt när jag tryckte in throtteln och for iväg. Fem studsar och två väntlägen senare var det dags att landa igen, och om bara vädret kan bli lite hyfsat dröjer det nog inte länge innan det bär av upp i luften igen. Nu har jag med andra ord lyckats bränna en dagslön på en halvtimma, men det var det definitivt värt!


Kommentarer
Postat av: Em

Haha o du tror att jag bågar åka med dej om du skriver så där??! förövrigt har jag mer makt i min bil som väger ca 1500 :D hehe

2008-12-03 @ 20:57:58
Postat av: Carro

Ja, lika bra att bestämma det nu^^Men tror vi får slåss om Edward! haha

2008-12-04 @ 11:30:03
Postat av: Jossa

Precis som Emma sager, tror du vi vagar aka med dig nu??? Nada, det ar inga problem... Jag ser fram emot en tur i luften!

2008-12-04 @ 14:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0