vi skyller allt på expressen och kristihimmelsfärd

Jag har precis insett varför jag varit helt lost gällande dagar den senaste veckan. Och felet består av en blandning mellan Expressen och Kristihimmelsfärd. Bond kommer på torsdagar, förutom den här veckan då den kom på en tisdag. Sen var vi lediga halva onsdagen, torsdag och fredag. Och på fredagar har vi inte så många lektioner, så tisdagen blev torsdag eftersom Bond kom, onsdagen blev fredag och så vidare och så vidare. Igår gick jag och la mig tänkte jag nästan först ställa klockan men ändrade mig då det stod "SAT" istället för "SUN"på klockan. Men en extra dag ledigt är ju inte helt fel det heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0