tjejsnack

Ringde Emma W nyss, det var trevligt att prata med henne. Jag är typ sämst på att hålla kontakten, eller ringa i alla fall. MSN är inte riktigt samma sak. Fast det är alltid lika trevligt när man väl ringer. Var skönt med lite tjejsnack i alla fall, bara sitta och svamla på om ingenting. Men jag förstod inte vilka killar hon pratade om, liksom snygga killar glömmer man inte ens med mitt minne ^^ Det ska bli riktigt skönt att komma hem nu i alla fall. 27 dagar kvar. Inte för att jag räknar. Eller jo, det gör jag. Varje dag. Nedräkning på whiteboardtavlan. Någon som bryr sig? Hon sa för övrigt att det var tomt utan mig. Det är bra, för då har jag ju lyckats med något ^^  Att det var kul att läsa min blogg, för jag lyckas skriva så att tråkiga saker blir roligt. Haha. Vilken förmåga. Jag svamlar ju bara på precis som vanligt. Men som sagt var det skönt att få prata av sig lite. Jag borde bli bättre på att ringa, det behövs ibland.

Jag köpte nya flingor igår. Wheats choklad. Dom var inte goda. Det går inte att göra onyttiga saker nyttiga och goda, man får välja. 71% fullkorn och bitar av choklad. Ingen succé direkt. Och jag förstår inte vad det är för speciellt med Frisco cheese and bacon-hamburgaren, hur gott kan det vara med bacon i hamburgaren liksom?!

Kommentarer
Postat av: Leon

Start Skogsbärsmüsli är asgod! :D

2007-05-14 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0