telias kundsupport

Är det någonting jag inte gillar så är det Telias kundsupport. Hur fjantigt känns det inte att sitta och prata med en dataröst?! Sen tar det rusktigt lång tid att ta sig igenom alla frågor fram tills dess att man får sitta hundra år i telefonkön innan man ens kommer fram. Och när man väl kommer fram får man prata med en kille. "Har du provat med att dra ut sladden/startat om datorn/klickat på reparera?" Eh, bara några gånger. Vad tror ni om mig egentligen; att jag är blond?  "Jag ska göra en felsökning på linjen, om det inte fungerar om 10 minuter får du ringa igen." 10 minuter senare och det fungerar fortfarande inte. Återigen prata med datarösten, vänta hundra år i kön tills man kommer fram igen. Och det är en tjej som svarar. Jag vet inte varför, men varje gång jag ringer deras kundtjänst så är det alltid, alltid, alltid tjejerna som lyckas hjälpa. Men nu fungerar internet igen i alla fall. Jag har inget liv utan det ^^

edit: okej, allt det där hände inte idag, förutom egentligen att internet slutade fungera och att det tar tid att ens komma till telefonkön. första gången la jag på eftersom det skulle ta en sådan väldans tid och andra gången sa en dataröst att felet kommer vara åtgärdat 18.30 och det var det... men det har hänt, men jag har inte orkat skriva det förräns nu ^^

Kommentarer
Postat av: Leon

Men värst vad du klagar på supporten. :P

Hela Arvidsjaur drabbades av lite Telia-missöden i dag, för Internet funkade inte hos oss och Konsums kortterminaler funkade inte heller. (Om du har hört från andra så funkade inte Internet ute på flyget heller, så det blev en massa krångel med PRS. :P)

2007-05-17 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0