smile like you mean it

Gissa vem som har gått omkring och smile:at hela dagen ^^ Visserligen är det inte helt över, har fått en tråd där nere, och en skena uppe (inte med på bilderna). Fast jag slipper gummisnoddarna och det är grymt mycket skönare än innan, finare också. Och oj vad lätt det var att äta hamburgare utan att hälften fastnade! Men jag tror nästan att jag ska börja prata spanska eller nått istället, för den där gom-grejen får mig att läspa lite ^^



Jag upptäckte för övrigt förut att det finns sjukt många olika sorters tandborstar. Olika märken, färger, mjukhet och andra finesser. Jag fick allvarlig beslutsångest. Men jag köpte en Colgate tillslut. Blå. Medium. Och med tungskrapa ^^

Kommentarer
Postat av: Bella

Va fina tänder du har nu sannie!

2007-06-01 @ 19:19:14
URL: http://bellitabonita.webblogg.se
Postat av: Tessan

Siddu det blev skeeetafint!

2007-06-04 @ 09:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0