sanna - luftis 3-0

Luftis i ALW, HPL och COM är gjorda, och jag klarade alla! Något så ruskigt skönt! På tisdag är det skolprov i MET:en, och därefter Luftis i det också, längtar tills den är avklarad ^^  Men i alla fall. Satt typ och gjorde Bristol hela dagen igår och hann då klart med HPL och resten av ALW frågorna, sen gjorde jag en massa småprov i alla tre ämnena och i morse gjorde jag ett prov i varje också. Det lönade sig kan jag säga, nästan alla frågor var därifrån!

Fast det hela började inte bra. Loggade in, kom till provöversikten och klickade på "start test" för HPL:en, sidan laddar och så hände ingenting. Nähä. Prövade med att logga ut och logga in igen, då kunde jag inte ens se översikten. Underbart. Men så bytte jag dator och då gick det bättre som tur var. Men något hög puls man hade! För att inte tala om när man hade gjort alla frågor, gått igenom dem ett varv och skulle trycka på "end test", speciellt i första ämnet (HPL). Så klickar man. "Are you sure you want to end this test?". Klickar "yes". Ny sida laddas. Ny klickruta. Klickar "yes" igen. Provöversikt. Ämnena uppradade. Blicken glider ner till HPL. Ett X brevid. Jaha, har jag kuggat det nu då? Blicken glider lite mer till höger. "Passed". Sicket leende som sprack upp! Sen var det ALW. "Passed". Och tillsist COM. "Passed" där med. Men ett tag kändes proven nästan för enkla, är det det här man har oroat sig för? liksom, och man började fundera på om man varit helt ute och cyklat. Men jag hade inte missat något och proven är avklarade. Och det är i och för sig ganska självklart att våra progress och schooltest är svårare än Luftis för att vi ska vara på den säkra sidan. Men det är klart man gör Luftis till en stor grej, det är ju the final final liksom ^^  Ska bli spännande att få se procenten sedan också ^^

Det här är lättnad, rakt igenom. Lyckan kommer när meteorologin är avklarad ^^ Hittills alltså:

Sanna - Luftis  3-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0