pinsamt!

Men pinsamt! Jag låg och sov. Eftersom min lägenhet är varm och jag är varm av mig så sov jag i trosor. Och jag hade sjukt mycket lustiga drömmar. Typ innan jag vaknade var det någon som knackade på min dörr. Sen ringer väckarklockan, jag går upp, och det är fortfarande någon som står och knackar på min dörr. Småpanik. Tar en handduk och virar runt kroppen och öppnar sedan dörren. Där står en kille (och ja, han såg lite småchockad ut) som tydligen skulle fixa bredband. Om det hade varit en gammal, småful elektriker hade det väl gått an. Den här var ung och snygg. Han sa att han kunde komma tillbaka lite senare. Jag sa att det vore nog bra. Nu har jag snabbstädat hela lägenheten (den är väldigt rymlig när alla saker kommer bort från golvet, men hur städat kan man ha det efter skol/luftisplugg i två veckor?). Hädan efter tänker jag sova med kläder på kroppen samt gå upp tidigt (okej, kanske inte). Tänk om jag inte vaknat och de hade gått in i lägenheten med huvudnyckeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0