nämen vad hände?!

Ja, vad hände egentligen? Skickade bara in en ansökan om sommarjobb i år, dels för att jag är lite små-lat och dels för att jag nästan hade tänkt att inte jobba i sommar även om det vore bra med lite pengar. I alla fall så var det till Glitters huvudkontor,  för Camilla (Remus matte) som jobbar där sa att de behövde folk, och så är det nära och bra med. Hur som helst fick jag ett mail för lite drygt en månad sedan om att jag inte hade fått något jobb där. Men jag fixade en plats på inventeringen på Stadium, visserligen bara en dag men det skulle ändå bli runt 1000:-. Sen kunde paps kanske fixa på Telia, men det kunde bli allt från tre dagar till tre veckor. I vilket fall när jag bäst satt och laddade upp bilderna på Remus (till inlägget innan) så ringde telefonen. "Remus Camilla". De hade tydligen fått ett återbud på Glitter och chefen hade tydligen missat att ringa mig. I vilket fall som helst tackade jag ja. Hon skulle återkomma imorgon om veckor. Saker och ting löser sig alltid, nu har jag två jobb till sommaren. Och mamma som alltid säger "De kommer inte ringa dig, du får ringa dem." Mohaha, gissa vem som kommer få äta upp det ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0