myshörna

Jag har kommit på vad min lägenhet har saknat. Avskilldhet. Det kanske låter lite sjukt med tanke på att jag egentligen inte har någonting att avskilja mig mot då jag bor ensam på mina 29kvm. Men tydligen. I alla fall började det med att solen knappt går ner längre, det är i alla fall inte mörkt. Mina persienner är ju inte mycket att hänga i julgranen, knappt att ha i fönstret heller. Det första kan jag dra upp och ner, den i mitten kan jag vrida på och den tredje har fastnat en tredjedel ner, väldigt fint. Sen i kokvrån finns det ingen alls och solen skiner typ in igenom den och på min säng. Sen skulle det kosta cirka 1000:-/fönster att fixa dem också, kändes väl inte så där jättevärt. I alla fall kom jag på att jag har en skena med såna där knipsor i taket vid min sovalkov, så jag hängde upp ett par lakan och vips så blev det både mörkare och mysigare där inne ^^  Och nej, jag ska inte ha lakanen hängandes där hela tiden, ska be mormor sy någonting lite mer passande när jag kommer hem. Men det duger så länge. ^^

image64
och jag vet att det är olika färger, och att sängen är obäddad och blablabla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0