ljuset i slutet av tunneln var ett tåg

Jag skulle önska att dygnet hade mer än 24 timmar, det är ju knappt man hinner med allting... Nu har jag kört igenom hela MET CBT:n i alla fall, och gjort 200 frågor därifrån. Gick hyfsat. Blir till och köra QB fram till onsdag sen, för det är då det gäller. Allt eller inget. Har fixat EnB översättningen i alla fall, och halva creative task. Sen hade jag värsta planen till FyA redovsningen, tänkte nämligen använda mig av min kära fysik-koran som vi gjorde på Nyströmska med Peter och skriva en fin liten uppsats om att ljuset har både våg- och partikelegenskaper. Var är Sanna? I lägenheten. Var är fysik-koranen? I skolan. Är det inte typiskt?! Men jag har hyfsad koll på vad som står i den i alla fall. Hoppas jag. Bäst att sätta igång nu i alla fall. Ska gå till skolan om lite drygt fyra timmar. Tjoho.

Det så kallade "livet" fram till sommarlovet:
Måndag 28/5
EnB-inlämning (creative task)
EnB-inlämning (översättning)
FyA-inlämning+redovisning

Tisdag 29/5
MaC-prov (talföljder)
MaC-nationellt prov

Onsdag 30/5
MET-prov

Fredag 1/6 (herregud; juni!)
EnB-prov (grammatik)

Måndag 4/6
POF-prov

Torsdag 7/6
MET-luftisprov


Kommentarer
Postat av: Tessan

Siddu du har det lite tuffare än mig tror jag.. ;) Jag har bara ett prov kvar fram tills vi slutar, sen får jag komma tillbaka veckan efter för ett omprov siddu.. :)

2007-05-29 @ 13:45:21
URL: http://segelflygarinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0