lite blandad information

Jag vet ärligt talat inte vad som har hänt. Men i tre dagar i rad, tre dagar, har jag lyckats göra god mat som dessutom sett bra ut. Oftast brukar jag bara lyckas med det ena ^^  Men det är coolt det här, nästan så att man borde bjuda någon på mat. Fast skulle jag göra det kommer det nog bli misslyckat bara för att ^^

Jag och Maria var ute och gick en sväng förut. Det var trevligt, och skönt att komma ut en sväng. Sen har jag pluggat, det är inte lika kul men dessvärre nödvändigt.

Idag är det för övrigt 18 dagar kvar tills tandställningen åker av, 28 dagar till hemfärd och 71 dagar tills jag, Emma S och Elin åker till Helsingborg! Om tiden bara kunde gå lite fortare fram tills dess ^^

Både Kent och Winnerbäck släpper skivor och åker på turné i höst föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0