långsint

Jag tror jag är alldeles för långsint, i alla fall har jag varit det mot min ugn. Det har gått ut över min nya ugn i onödan. Jag brände mig som bekant på min förra ugn första gången jag använde den. Efter den gången tror jag att jag använde den en gång till. Nu har jag till och med en ny ugn, men är fortfarande lite småskeptisk till den. Men jag har insett att den är ganska praktiskt trots allt. Det är ju bara vrida på temperaturen och ställa klockan så sköter sig allting själv! Det är inte som när man ska steka eller koka och allting bränns eller kokar över, faktiskt. Och ungspotatis är dessutom godare än kokt potatis ^^


      
1. gamla ugnen 2. brännmärket någon dag efter 3. nya ugnen <3 4. brännmärket idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0