hissa eller dissa

Blond eller Brunett - på killar i alla fall, jag gillar min hårfärg
Blåa ögon eller Bruna ögon - blå, blå, himmel och hav ^^
Vanilj eller Choklad - vanilj är bara gott i varm nyponsoppa
Hund eller Katt - remus! och hundar i allmänhet. katter är läskiga
Rock eller RnB - kent, mando diao, winnerbäck, lasse lindh, eskobar <3
Rosa eller Lila - njaa...
Tv eller Dator - hur ska man annars hålla kontakten med alla?!
CD eller Radio - i alla fall om man får blanda en själv, annars P3
Öl eller Cider - cider helt klart, men en kall öl är inte fel det heller ^^
Hockey eller Fotboll - härligare att sitta ute på sommaren och kolla fotboll än inne i en kall ishall ^^
Äpple eller Apelsin - medelhavsapelsiner direkt från trädet; mums!
Dag eller Natt - mörker, norrsken, stjärnor, månen; me like!
Berg-och-dalbana eller Vattenbana - uppochner, hitochdit ^^
Guld eller Silver - tycker det är finare
ZTV eller MTV - mer sannamusik där ^^
Sanning eller Konsekvens - det beror på med vem och vad det handlar om
Harry Potter eller Lord of the Rings - HP böckerna och LOR filmerna
Vinter eller Sommar - norrlandssommar! men vintern är också fin här, fast vår och höst hemma
Promenera eller Springa - en promenad med rempan
Stranden eller Bergen - strand helt klart, gärna på sydligare breddgrader också
Stan eller Landsbygd - har insett att man behöver lite av varje
Kärlek eller Lust - love is in the air!
Stjärnor eller Månen - fast månen är också faschinerande, skulle vilja åka dit ^^
Sko eller Sandal - sandaler kan vara skönt på sommaren ibland
Bad eller Dusch - hellre dusch än badkar, men hellre hav än dusch!
Syster eller Broder - systeryster såklart
Svart eller Vit - svartvitt? nä, men det varierar lite
Långt hår eller Kort hår - mellanlångt
Klänning eller Kjol - pest eller kolera?
Lägenhet eller Hus - jag blev en lägenhetsmänniska när jag flyttade norrut!
Ring eller Halsband - min lilla bergfalke jag fick av paps
Jordgubbar eller Hallon - hallon är sura, länge leve färska jordgubbar!
Sverige eller Norge - sverige är så mycket mer än man kan tro, skulle dock vilja se de norska fjordarna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0