borr bildar morr

Alltså seriöst, hur mycket kan man borra i en vägg utan att den går sönder?! Mina grannar har borrat säkert en gång i veckan i snitt sedan de flyttade in någongång i början på året. Igår när jag kom hem efter skolan och skulle sova en stund borrade de. I morse när jag hade sovmorgon borrade de. Nu när jag ska plugga borrar de. Inte nog med att det är grymt irriterande och låter ruskigt mycket i våra begonväggar, jag är rädd att väggen snart kommer rasa eller nått. Och vad ska dem med alla borrhål till?!

edit: jag tror de har satt upp värsta ljudanläggningen. Leon och Arthur hade sett massa kartonger på deras balkong. Och jag hör deras musik trots våra ûbertjocka betongväggar. Men seriöst, nu får dom sluta borra!


Kommentarer
Postat av: Jockie

Stackars dig, irriterande grannar borde skjutas!
Men snart kommer du hem och då ska vi festa! :D
Vi funderar på att vara hos min far på midsommar, you're welcome if you wan't to!
Kram

2007-05-29 @ 17:49:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0