två kvällar med amme

Igår kom jag hemhem till Söderköping igen, paps kom och hämtade mig på Arlanda; service! Senare på kvällen gick jag och Emma (S) och köpte glass på Statoil, precis som vi alltid brukade göra på fredagskvällarna innan jag flyttade. Det var trevligt i alla fall, jag saknar det.

Ikväll träffade jag henne igen, vi åkte in till Norrköping och gick på bio. Hon har ju körkort nu, vilket betyder att jag har en privatchafför. Eller kanske inte, men det är coolt i alla fall! Vi åt i alla fall på Gu va gott och sedan gick vi och såg Blood Diamond. Den var bra. Hemsk men bra. Och jag bryr mig inte om att Leo har blivit gammal, han är fortfarande het! På hemvägen stannade vi på McD i Hageby och åt glass, eller jag i alla fall, hon tog en paj. Nu ska jag sova, eller snart kanske. Imorgon blir det fest, stor fest. I alla fall om man tänker på storleken på  Carros lägenhet och jämför med hur många vi brukar vara. Men det ska bli riktigt trevligt i alla fall, nästan alla kommer, jag har saknat dem.

image5
Emma och jag en kväll på sportlovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0