vad sanna egentligen drömmer om

Haha, måste säga att ni var riktigt duktiga på att gissa! Men här kommer facit; drömmen i stora drag var väl att halva hangaren ute på flyget var omgjord till studentkorridor där vi bodde. En dag kom det en buss med ett gäng killar, unga flygtekniker, som skulle skruva i våra flygplan. Sen i matsalen såg jag en kille (surprise, surprise!) som verkade trevligt. Han såg i alla fall väldigt bra ut ^^  Så satt jag på mitt rum, pluggade POF (att jag pluggade borde ni faktiskt kunnat räkna ut; gör jag annat?! ^^) och lyssnade på Kent då den där killen kom och knackade på och frågade något. Sen började vi prata lite allmänt och lärde känna varandra. Senare på kvällen kollade vi på Liftarens Guide till Galaxen och resten får ni räkna ut med lilltån ^^


Men jag tror nog i alla fall att det blir min lilla älsklings-Caroline som blir vinnaren. Hon fick ju med Kent, Liftarens och en snygg kille (även om det nu inte riktigt var varken Keanu eller mr. McGregor ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0