trädgår'n med emma x3

Dagen började ganska händelselös. Läste lite och tittade på TV:n. Vid tvåtiden ringde det på dörren, och först trodde jag att det var mormor eftersom det lät så på rigningen. Det var inte mormor. Där öppnade jag dörren iklädd ett par shorts, en gammal tshirt och håret oborstat och uppsatt i en tofs och utanför stod en snygg kille. Haha, andra gången gillt? Nä, jag ägnade inte honom speciellt mycket tid när jag insåg vad han höll i. Min dator! Nu är den äntligen hemma igen. Hela skärmen är utbytt och datorn ser ut som ny, förutom det gamla slitna tangentbordet som gör datorn till min ^^ Förövrigt har min i-tangent blivit överkänslig upptäckte jag precis. Man behöver bara röra den, dvs inte ens trycka ner tangenten, så börjar den skriva en massa i:n. Trodde först att jag var för onykter, men sen insåg jag att så var inte fallet ^^  I alla fall, väldigt irriterande. Den kanske behöver en ny tur ner till Tyskland..?

Vid halv åtta ringde sedan Emma S och undrade om jag ville med in till Norrköping och ta ett glas. Hur kan man banga på en sådan idé?! ^^  På vägen in ringde vi även Emma W, som satt och slappade framför TV:n, så hon hakade också på. VI gick till Trädgår'n, där mötte vi även Emma F och hela hennes Sluss&Kram-gäng ^^ Som vanligt lite förrvirrande med alla Emmor, men det är ändå ganska praktiskt att bara behöva säga "Emma" och sedan få allas uppmärksamhet. Eftersom Emma W skulle upp och jobba imorgon/idag så gick hon hem vid elvatiden. Emma S och jag tog sista bussen hem vid 00:20. Nu ska jag i alla fall hoppa i säng. Ska vara barnvakt åt busungarna och hunden imorgon, det ska bli kul ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0