sommarlov!

Jag skulle skriva mitt POF-prov idag. Eftersom det egentligen inte var någon skoldag så gick det ingen buss ut till flyget på morgonen, så HLT (POF-läraren) sa att han kunde plocka upp mig vid Konsum kvart i åtta. Och jag hatar att komma försent (och ja jag vet att jag jämt kommer försent när jag ska träffa er, men jag känner er och ni känner mig så ni vet ändå att jag alltid kommer sent ^^) så gick jag tjugo i åtta. Och klockan blir kvart i åtta. Ingen HLT. Klockan blir tio i åtta. Ingen HLT. Klockan blir fem i åtta. Ingen HLT. Klockan blir fem över åtta. Ingen HLT. Klockan blir tio över åtta. Ingen HLT. Klockan blir kvart över åtta. HLT!

"Ehm, jag försov mig visst lite.."  ^^

Tur att vädret var fint i alla fall. Provet gick för övrigt bra; 88% så jag är nöjd. Och så skrev jag Luftisprov i MET igår; 77% på den  ^^ Så nu är det sommarlov, på riktigt. 41 flygprov, 2 terminer, 43.1 loggade timmar och 96 landningar senare. På söndag far jag äntligen hem!


Kommentarer
Postat av: Jockie

San kommer hem! :)

2007-06-08 @ 15:30:06
URL: http://jockie.webblogg.se
Postat av: Tessan

Och siddu idag ska jag kasta iväg min dator! :D

2007-06-09 @ 11:35:12
URL: http://segelflygarinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0