sommar i norr

Nu är det bara ett POF-prov och så Luftis i MET kvar innan sommarlovet, så ruskigt skönt! Är för övrigt jättefint väder; klarblå himmel, runt 25 grader på dagarna, inte ett moln på himlen och solen går aldrig riktigt ner längre. Finns för övrigt en live-webcam här i Arvidsjaur för er som missat det, så om ni inte tror mig kan ni kolla här. Det är nu norrland är som vackrast.

Jag har för övrigt fått skoskav. Köpte ett par nya skor när jag var i Piteå igår. Vita och låga i tyg. I alla fall så använde jag dem igår, barfota, och nu har jag skoskav. Det är det värsta med sommaren; att man alltid får skoskav i början.

image94
lägg märket till snön i skidbacken ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0