sanna i söder

Jag sov ju över hos Carro igår, vi kollade ett par avsnitt av Psych. Älskar den serien! Sen skulle vi sova. Men jag kunde inte somna. Så jag pratade på. Carro var väl lite tröttare. "Berätta en god natt-saga istället!" sa hon efter ett tag. Och det gjorde jag. Tre stycken för att vara exakt, en gullig, en läskig och en sorglig. De handlade om Caroline och Elias, förutom den läskiga, för då var Elias på semester så Linus fick hoppa in som avbytare. Sannas fantasi är det väl inget större fel på kan ju ju lungt konstatera. Carro tyckte att jag skulle satsa på att bli barnboksförfattare ^^

Sen idag följde jag med henne till skolan, och då fick jag träffa alla andra underbara vänner också. Var ganska kul att se lärarnas reaktioner, jag kan lova att jag skulle fått höga betyg i både svenska och engelska bara för att A.A. gillar mig så mycket ^^ När skolan var slut gick jag, Carro, Emma S, Emma A och Jo till Smultronstället och åt glass. Gott men mättande. Väldigt mättande. Sen såg vi en kille som planterade blommor i väldigt tighta shorts när vi satt där också ^^


Ännu lite senare for jag ut till Josefin. Kul att träffa henne igen. Vi pratade mest. Var ute också. På långpromenad genom Hälla. Det var mysigt. Länge sedan jag skrattade så mycket, och det var skönt att bara prata med henne.  Tog en hel del galna kort (så jag rekommenderar att ni kollar bilddagboken där fler bilder finns så fort uppladdningen fungerar igen).  Jag ska åka och hälsa på henne på Gotland någongång i sommar. Det blir kul. Sen kommer hon kanske upp till Arvidsjaur också, om hon vågar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0