san is home!

Nu är jag hemma igen. Precis där jag borde vara. Mamma kom och hämtade mig på Arlanda, fast hon var typ en timma sen pga av en trafikolycka på vägen. Men en timme på ARN; kan man klaga liksom? Gick omkring och kollade på flygplanen ^^  Men sen dök hon upp i alla fall. Och jag fick köra en bit. Det är kul. Mycket motor, nyasfalterade vägar och bra musik i stereon så är jag nöjd ^^  Men jag vet inte riktigt  varför killar har så svårt för att bli omkörda av en övningskörningsbil. För jag körde om en vit Mazda som låg och meskörde, och någon minut efter att jag kört om så körde han om mig, för att sedan lägga sig framför och sakta in. Så jag drog honom igen vilket i och för sig var jättekul ^^

Sen hann jag i princip bara komma hem, äta och packa upp hälften ur ena väskan innan Amme tyckte att vi skulle åka till Mariehovsjön. Sagt som gjort, vi for dit och badade. Och härligt var det. Lagom svalkande i vattnet, dock lite mycket mygg. Första doppet ute i år i alla fall  ^^

När jag varit hemma några minuter ringde mobilen. Det var Jo. Han berättade att han och Emma A tänkte våldgästa mig och Carro imorgon, i alla fall hänga med och fika. Trevligt värre ^^  För sen ska i alla fall jag och min älskling gå och titta på Spiderman 3, och så ska jag sova över hos henne. Och jag har faktiskt lovat att hon ska få sova i sängen den här gången ^^  Sen så sa Jo också att han skulle lägga undan en Bond-box åt mig! Vi stannade nämligen på två Statoil på hemvägen, och sen så kollade jag här också när jag och Amme köpte glass, men de var slut överallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0